• Máte kamenný obchod, kde si můžu zboží vyzkoušet?

    Kamenný obchod nemáme a zkoušení není kvůli bezpečnosti možné ani v našem skladu.

  • Musím se zaregistrovat, když chci u vás nakupovat?

    Registrace není nutná. Doporučujeme se však zaregistrovat, protože pouze registrovaní uživatelé mohou sbírat věrnostní body a následně i uplatnit slevy z věrnostního programu.

  • Jakým způsobem můžu objednávku stornovat?

    Objednávku můžete stornovat jen v případě, že ještě nebyla odeslaná. Učinit tak můžete emailem nebo telefonicky. Je nutné vědět číslo své objednávky, abychom ji mohli identifikovat.

  • Múžu změnít svou objednávku?

    Objednávku můžete změnit jen v případě, že ještě nebyla odeslaná. Učinit tak můžete emailem nebo telefonicky. Je nutné vědět číslo své objednávky, abychom ji mohli identifikovat.

  • Jakým způsobem mohu za objednávku zaplatit?

    Objednávku můžete zaplatit na dobirku (v hotovost), předem bankovním převodem nebo platební kartou online při vytváření objednávky.

  • Nevím, jak si vybrat správnou velikost

    Při výběru velikosti zboží je dobré řídit se tabulkou velikostí, kterou naleznete příloženou u každého produktu. V tabulce se nacházejí údaje o rozměrech daného produktu, proto doporučujeme přeměřit si své oblíbené věci a porovnat hodnoty s naší tabulkou..

  • Nedostal jsem potvrzení objednávky emailem

    Někdy se může stát, že potvrzení objednávky se ocitne ve složce SPAM, HROMADNÉ nebo REKLAMA. Z tohoto důvodu doporučujeme zkontrolovat si i tyto složky. V případě, že e-mail nenajdete ani tam, prosím kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a my Vám rádi objednávku potvrdíme.

  • Jaké zboží máte na skladu?

    Při každém produktu pod výběrem velikosti uvádíme dostupnost tovaru. Když je pod velikostí uvedené „skladem“, pak zboží máme fyzicky v našem skladu a bude Vám doručeno během 24 – 48 hodin.

  • Mohu si objednávku vytvořit prostřednictvím emailu nebo telefonicky?

    Ano, objednávku je možné vyřídit také emailem nebo telefonicky. V takovém případě si prosím připravte kódy produktů a velikost, jakou si budete přát.

  • Kde naleznu velikostní tabulku?

    Tabulku s rozměry produktů najdete vždy v popise produktu.

  • Vybral jsem si zboží, ale nemáte moji velikost. Bude ješte někdy dostupná?

    Většina tovaru se nedoskladňuje, proto když je Vaše velikost vyprodaná, je lepší najít si jiný kousek.

  • Jak funguje věrnostní program?

    Věrnostní body se přidělují na základe ceny produktu. Za každých započatých 300 Kč ceny objednávky Vám bude přidělený 1 bod. Věrnostní body Vám budou přidělené ihned po objednávce, ale nejdříve musí být schváleny. Body budou schváleny vždy, když Vám danou objednávku odešleme. Každý schválený bod představuje slevu 15 Kč. Věrnostní body následně můžete kdykoli použít při další objednávce přímo v košíku.

  • Když si dnes udělám objednávku, kdy mi bude doručená?

    Doručení objednávky závisí na tom, jestli jsou produkty, které máte v objednávce, v našem skladu, nebo jestli se musí objednat u dodavatele. Při každém produktu naleznete pod výběrem velikosti informaci o tom, zda je produkt skladem nebo má doručení do 3-5 dní. Pokud je u produktu uvedené „skladem“, objednávku obdržíte do 24-48 hodin. Jestli je u produktu uvedené 3-5 dní, můžete svoji objednávku očekávat nejpozději do 5 pracovních dní.

  • Kolik zaplatím za dopravu zboží?

    Poštovné a balné je 70 Kč při objednávce do 2750 Kč. Objednáte-li si nad 2750 Kč, dopravu máte grátis.

  • Jakým způsobem mi bude objednávka doručená?

    Každou objednávku odesíláme kurýrskou společností PPL. O expedici objednávky budete informováni emailem den před doručením objednávky. V den dodání Vám příjde email a SMS zpráva s časovým rozmezím, kdy k Vám kurýr dorazí.

  • Jak postupovat při vrácení zboží?

    V zákonné lhůtě do 14 kalendářních dní od převzetí máte právo zboží bez udání důvodu vrátit. My Vám obratem peníze vrátíme. Jak postupovat? Tovar řádně zabalte tak, aby se nepoškodil. Přiložte k tovaru kopii faktury, kterou jste spolu s tovarem obdrželi. Na papír nám napište číslo Vašeho bankovního účtu ve tvaru IBAN, na který Vám peníze vrátíme. Balík pošlete doporučeně Českou poštou – nejlevnější varianta je poslat balík jako doporučený dopis. Nikdy neposílejte tovar na dobírku! Nejpozději do 14 dní Vám peníze budou vráceny. Adresa: FROGMAN s. r. o. - Netbiznis, Rybníky IV 738, 76001 Zlín

  • Jak postupovat při výměně zboží?

    Jestli Vám nesedla velikost nebo chcete zboží vyměnit za jiné, můžete tak učinit do 14 kalendářních dní od převzetí balíku. Zboží pořádně zabalte tak, aby se nepoškodil. K tovoru přilože kopii faktury, kterou jste spolu s balíkem obdrželi. Na papír nám napište, za jakou velikost nebo za jaký tovar chcete zboží vyměnit. Balík pošlete doporučeně Českou poštou – nejlevnější variantou je poslat ho jako doporučený dopis. Nejpozději do 14 dní můžete vyměněný tovar očekávat. Adresa: FROGMAN s. r. o. - Netbiznis, Rybníky IV 738, 76001 Zlín

  • Můžu zboží vyměnit za něco jiné, než co jsem měl v objednávce?

    Ano, zboží je možné vyměnit za cokoliv z naší nabídky. Případný peněžní rozdíl Vám vrátíme, nebo ho doplatíte Vy na dobírku.

  • Jak a kdy mi vrátíte peníze?

    Platby za vrácené zboží realizujeme několikrát týdně. Vaše peníze obdržíte nejpozdějí do 14 dní na Vámi uvedený bankovní účet.