Skladem více než 1200 produktů a doplňků!👖✨🚚 s doručením 1-2 pracovní dny.
Máte kamenný obchod, kde si můžu zboží vyzkoušet?
Kamenný obchod nemáme a zkoušení není kvůli bezpečnosti možné ani v našem skladu.
Musím se zaregistrovat, když chci u vás nakupovat?

Registrace není nutná. Doporučujeme se však zaregistrovat, protože pouze registrovaní uživatelé mohou sbírat věrnostní body a následně i uplatnit slevy z věrnostního programu.

Jakým způsobem můžu objednávku stornovat?
Objednávku můžete stornovat jen v případě, že ještě nebyla odeslaná. Učinit tak můžete emailem nebo telefonicky. Je nutné vědět číslo své objednávky, abychom ji mohli identifikovat.
Můžu změnít svou objednávku?
Objednávku můžete změnit jen v případě, že ještě nebyla odeslaná. Učinit tak můžete emailem nebo telefonicky. Je nutné vědět číslo své objednávky, abychom ji mohli identifikovat.
Jakým způsobem mohu za objednávku zaplatit?
Objednávku můžete zaplatit na dobírku při převzetí balíku, předem bankovním převodem nebo platební kartou online při vytváření objednávky
Nevím, jak si vybrat správnou velikost
Při výběru velikosti zboží je dobré řídit se tabulkou velikostí, kterou naleznete příloženou u každého produktu. V tabulce se nacházejí údaje o rozměrech daného produktu, proto doporučujeme přeměřit si své oblíbené věci a porovnat hodnoty s naší tabulkou.
Nedostal jsem potvrzení objednávky emailem
Někdy se může stát, že potvrzení objednávky se ocitne ve složce SPAM, HROMADNÉ nebo REKLAMA. Z tohoto důvodu doporučujeme zkontrolovat si i tyto složky. V případě, že e-mail nenajdete ani tam, prosím kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a my Vám rádi objednávku potvrdíme.
Jaké zboží máte skladem?
Při každém produktu pod výběrem velikosti uvádíme dostupnost zboží. Když je pod velikostí uvedené „skladem“, pak zboží máme fyzicky v našem skladu a bude Vám doručeno během 24 – 48 hodin
Mohu si objednávku vytvořit prostřednictvím emailu nebo telefonicky?
Ano, objednávku je možné vyřídit také emailem nebo telefonicky. V takovém případě si prosím připravte kódy produktů a velikost, jakou si budete přát.
Kde naleznu velikostní tabulku?
Tabulku s rozměry produktů najdete vždy v popise produktu.
Vybral jsem si zboží, ale nemáte moji velikost. Bude ješte někdy dostupná?
Většina zboží se nedoskladňuje, proto když je Vaše velikost vyprodaná, je lepší najít si jiný kousek.
Jak funguje věrnostní program?
Věrnostní body se přidělují na základe ceny produktu. Za každých započatých 300 Kč ceny objednávky Vám bude přidělený 1 bod. Věrnostní body Vám budou přidělené ihned po objednávce, ale nejdříve musí být schváleny. Body budou schváleny vždy, když Vám danou objednávku odešleme. Každý schválený bod představuje slevu 15 Kč. Věrnostní body následně můžete kdykoli použít při další objednávce přímo v košíku.
Když si dnes udělám objednávku, kdy mi bude doručená?
Doručení objednávky závisí na tom, jestli jsou produkty, které máte v objednávce, v našem skladu, nebo jestli se musí objednat u dodavatele. Při každém produktu naleznete pod výběrem velikosti informaci o tom, zda je produkt skladem nebo má doručení do 3-5 dní. Pokud je u produktu uvedené „skladem“, objednávku obdržíte do 24-48 hodin. Jestli je u produktu uvedené 3-5 dní, můžete svoji objednávku očekávat nejpozději do 5 pracovních dní.
Kolik zaplatím za dopravu zboží?
Poštovné a balné začína od 50 Kč při objednávce do 2750 Kč. Objednáte-li si nad 2750 Kč, dopravu máte grátis.
Jakým způsobem mi bude objednávka doručená?
Každou objednávku odesíláme kurýrskou společností nebo na odběrná místa Zásilkovna.cz. O expedici objednávky budete informováni emailem den před doručením objednávky. V den dodání Vám příjde email a SMS zpráva s časovým rozmezím, kdy k Vám kurýr dorazí. V případě doručení na výdejní místo Zásilkovny budete také informován přes e-mail a SMS o možnosti vyzvednutí zásilky.
Jak postupovat při vrácení zboží?
V zákonné lhůtě do 14 kalendářních dnů od převzetí máte právo zboží bez udání důvodu vrátit. My vám vrátíme peníze. Jak postupovat? Zboží pořádně zabalte, tak aby se nepoškodilo. Přiložte ke zboží kopii faktury, kterou jste obdrželi spolu se zbožím nebo elektronicky. Na papír nám napište číslo Vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze. Odešlete to doporučeně Českou poštou- nejlevnější varianta je poslat to jako doporučený dopis. Nikdy neposílejte zboží na dobírku! Adresa: NETBIZNIS, s. r. o. Štiavnička 561, 97681 Podbrezová, Slovensko


Zboží můžete také zaslat zpět prostřednictvím podacího místa Zásilkovny. Nejbližší takové místo ve Vašem okolí naleznete na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místo. Balík připravený podle výše uvedených instrukcí zaneste na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte identifikátor naší firmy, kterým je číslo: 91802213. Zboží nám bude doručeno. Služba je spoplatněna částkou 50 Kč. Tato částka Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali.

Nejpozději do 14 dnů Vám peníze budou vráceny.

Jak postupovat při výměne zboží?
Pokud Vám nesedla velikost nebo chcete zboží vyměnit za jiné máte na to právo do 14 kalendářních dnů od převzetí balíku. Zboží pořádně zabalte, tak aby se nepoškodilo. Přiložte ke zboží kopii faktury, kterou jste obdrželi spolu se zbožím nebo elektronicky. Na papír nám napište za jakou velikost nebo za jaký jiný produkt chcete vyměnit zboží, co nám posíláte zpět. Odešlete to doporučeně Českou poštou- nejlevnější varianta je poslat to jako doporučený dopis. Adresa: NETBIZNIS, s. r. o. Štiavnička 561, 97681 Podbrezová, Slovensko


Zboží k výměně nám můžete zaslat i prostřednictvím podacího místa Zásilkovny. Nejbližší takové místo ve Vašem okolí naleznete na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místo. Balík připravený podle výše uvedených instrukcí zaneste na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte identifikátor naší firmy, kterým je číslo: 91802213. Vybaveno, nemusíte za nic platit, o vše je postaráno, zboží na výměnu nám bude doručeno. 

Nejpozději do 14 kalendářních dnů vám bude doručeno zboží k výměně.

Mohu zboží vyměnit i za něco jiného, než jsem měl v objednávce?
Ano, zboží lze vyměnit za cokoli z naší nabídky. Případný peněžní rozdíl Vám vrátíme nebo jej zaplatíte Vy na dobírku.
Jak a kdy mi vrátíte peníze za vrácené zboží?
Platby za vrácené zboží realizujeme několikrát do týdne. Vaše peníze obdržíte nejpozději do 14 dnů na Vámi zadaný bankovní účet.
Litujeme, hledaný výraz nemůžeme najít

Litujeme, hledaný výraz nemůžeme najít.

Nespletli jste se? Zkuste to, prosím, ještě jednou.

Nebo nám zavolejte na +420 228 226 110 a společně to najdeme.