Pokud Vám nevyhovuje velikost nebo chcete zboží vyměnit za jiné, máte právo tak učinit do 14 kalendářních dnů od převzetí balíku.

 

Postup je jednoduchý:

1. Zboží prosím zabalte tak, aby se nepoškodilo.

2. K zboží přiložte kopii faktury, kterou jste obdržel/a spolu se zbožím nebo elektronicky.

    Pokud nemáte možnost elektronickou fakturu vytisknout, stačí nám na papír napsat číslo Vaší objednávky.

3. Na papír nám napište, za jakou velikost nebo za jaké zboží chcete vrácené zboží, který nám posíláte zpět, vyměnit.

4. Balík odešlete doporučeně Českou poštou - nejlevnější variantou je poslat ho jako doporučený dopis.

5. Nejpozději do 14 dnů můžete očekávat vyměněné zboží.

 

Adresa pro odeslání balíku  

NETBIZNIS, s. r. o.
Štiavnička 561
97681 Podbrezová
Slovensko  

 

POZOR! Pokud nechcete platit drahé poštovné na Slovensko, upřednostněte prosím možnost  vrácení zboží prostřednictvím podacích míst Zásilkovna. 

 

Jak na to prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna  

1. Zboží zabalte a přiložte k němu kopii faktury případně průvodní dopis s číslem Vaší objednávky, kde nám také uvedete, za jakou velikost nebo za jaké zboží chcete zboží, který nám posíláte zpět, vyměnit.

2. V mobilní aplikaci společnosti Zásilkovna vyberte možnost Vrátit zásilku, nikoli Odeslat zásilku (přes tuto službu bohužel z naší strany není možné zásilku vyzvednout). Následně zadáte náš identifikátor, kterým je číslo: 91802213.

3. V aplikaci Vám bude vygenerované heslo, které uvedete při předávání balíku na podacím místě Zásilkovny. Nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo, najdete na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis.

4. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s heslem, které jste odbržali v aplikaci.

5. Vyřízeno, nemusíte za nic platit, o všechno je postaráno, zboží na výměnu nám bude doručeno. Nejpozději do 14 dnů můžete očekávat vyměněné zboží.

 

Jak na to, pokud nemáte mobilní aplikaci   

1. Zboží rovněž zabalte a přiložte k němu kopii faktury případně průvodní dopis s číslem Vaší objednávky, kde nám také uvedete, za jakou velikost nebo za jaké zboží chcete zboží, který nám posíláte zpět, vyměnit.

2. Najděte nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo. Můžete tak učinit na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis.

3. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s našim identifikátorem, kterým je číslo: 91802213.

4. Vyřízeno, nemusíte za nic platit, o všechno je postaráno, zboží na výměnu nám bude doručeno. Nejpozději do 14 dnů můžete očekávat vyměněné zboží.