Pokud Vám nevyhovuje velikost nebo chcete zboží vyměnit za jiné, máte právo tak učinit do 14 kalendářních dnů od převzetí balíku.

Postup je jednoduchý:

1. Zboží prosím zabalte tak, aby se nepoškodilo.

2. K zboží přiložte kopii faktury, kterou jste obdržel/a spolu se zbožím nebo elektronicky.

3. Na papír nám napište, za jakou velikost nebo za jaké zboží chcete vrácené zboží, který nám posíláte zpět, vyměnit.

4. Balík odešlete doporučeně Českou poštou - nejlevnější variantou je poslat ho jako doporučený dopis.

5. Nejpozději do 14 dnů můžete očekávat vyměněné zboží.

 

Adresa pro odeslání balíku  

Zásilkovna.cz ID- 91802213  (Budchlap.cz) U Arborky 696 190 15 Praha – Satalice

 

Nebo nám zašlete zboží prostřednictvím podacího místa  

Neustále se snažíme zlepšovat služby pro naše zákazníky, proto jsme pro Vás zřídili možnost bezplatného zaslání zboží na výměnu ve spolupráci se společností Zásilkovna.cz.

Jak na to prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna

1. Zboží zabalte a přiložte k němu kopii faktury spolu s průvodním dopisem, kde nám uvedete, za jakou velikost nebo za jaké zboží chcete zboží, který nám posíláte zpět, vyměnit.

2. V mobilní aplikaci společnosti Zásilkovna vyberte možnost Vrátit zásilku, nikoli Odeslat zásilku (přes tuto službu bohužel z naší strany není možné zásilku vyzvednout). Následně zadáte náš identifikátor, kterým je číslo: 91802213.

3. V aplikaci Vám bude vygenerované heslo, které uvedete při předávání balíku na podacím místě Zásilkovny. Nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo, najdete na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis.

4. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s heslem, které jste odbržali v aplikaci.

5. Vyřízeno, nemusíte za nic platit, o všechno je postaráno, zboží na výměnu nám bude doručeno. Nejpozději do 14 dnů můžete očekávat vyměněné zboží.

 

Jak na to, pokud nemáte mobilní aplikaci Zásilkovna

1. Zboží rovněž zabalte a přiložte k němu kopii faktury spolu s průvodním dopisem, kde nám uvedete číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze.

2. Najděte nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo. Můžete tak učinit na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis.

3. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s našim identifikátorem, kterým je číslo: 91802213.

4. Vyřízeno, nemusíte za nic platit, o všechno je postaráno, zboží na výměnu nám bude doručeno. Nejpozději do 14 dnů můžete očekávat vyměněné zboží.