V zákonné lhůtě do 14 kalendářních dnů od převzetí máte právo zboží bez udání důvodu vrátit. My Vám vrátíme peníze.

Postup je jednoduchý:

1. Zboží prosím zabalte tak, aby se nepoškodilo.

2. K zboží přiložte kopii faktury, kterou jste obdržel/a spolu se zbožím nebo elektronicky.

    Pokud nemáte možnost elektronickou fakturu vytisknout, stačí nám na papír napsat číslo Vaší objednávky.

3. Na papír nám napište číslo Vašeho bankovního účtu, na který Vám máme vrátit peníze.

4. Balík můžete odeslat doporučeně Českou poštou - nejlevnější variantou je poslat ho jako doporučený dopisNikdy prosím neposílejte zboží na dobírku!

5. Nejpozději do 14 dnů Vám peníze budou vráceny.

 

Adresa pro odeslání balíku  

NETBIZNIS, s. r. o.
Štiavnička 561
97681 Podbrezová
Slovensko
 
POZOR! Pokud nechcete platit drahé poštovné na Slovensko, upřednostněte prosím možnost  vrácení zboží prostřednictvím podacích míst Zásilkovna. 

 

Jak na to prostřednictvím mobilní aplikace  

1. Zboží zabalte a přiložte k němu kopii faktury případně průvodní dopis s číslem Vaší objednávky, kde nám také uvedete číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze.

2. V mobilní aplikaci společnosti Zásilkovna vyberte možnost Vrátit zásilku, nikoli Odeslat zásilku (přes tuto službu bohužel z naší strany není možné zásilku vyzvednout). Následně zadáte náš identifikátor, kterým je číslo: 91802213.

3. V aplikaci Vám bude vygenerované heslo, které uvedete při předávání balíku na podacím místě Zásilkovny. Nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo, najdete na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis.

4. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s heslem, které jste odbržali v aplikaci.

5. Vyřízeno, zboží nám bude doručeno. Služba je zpoplatněna částkou 50 Kč. Tato částka Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali.  Nejpozději do 14 dnů Vám peníze budou vráceny.

 

Jak na to, pokud nemáte mobilní aplikaci  

1. Zboží zabalte a přiložte k němu kopii faktury případně průvodní dopis s číslem Vaší objednávky, kde nám také uvedete číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze.

2. Najděte nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo. Můžete tak učinit na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis.

3. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s našim identifikátorem, kterým je číslo: 91802213.

4. Vyřízeno, zboží nám bude doručeno. Služba je zpoplatněna částkou 50 Kč. Tato částka Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali.  Nejpozději do 14 dnů Vám peníze budou vráceny.