V zákonné lhůtě do 14 kalendářních dnů od převzetí máte právo zboží bez udání důvodu vrátit. My Vám vrátíme peníze.
Postup je jednoduchý:
1. Zboží prosím zabalte tak, aby se nepoškodilo. |
2. K zboží přiložte kopii faktury, kterou jste obdržel/a spolu se zbožím nebo elektronicky. Pokud nemáte možnost elektronickou fakturu vytisknout, stačí nám na papír napsat číslo Vaší objednávky. |
3. Na papír nám napište číslo Vašeho bankovního účtu, na který Vám máme vrátit peníze. |
4. Balík můžete odeslat doporučeně Českou poštou - nejlevnější variantou je poslat ho jako doporučený dopis. Nikdy prosím neposílejte zboží na dobírku! |
5. Nejpozději do 14 dnů Vám peníze budou vráceny. |
Adresa pro odeslání balíku
Jak na to prostřednictvím mobilní aplikace
1. Zboží zabalte a přiložte k němu kopii faktury případně průvodní dopis s číslem Vaší objednávky, kde nám také uvedete číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze. |
2. V mobilní aplikaci společnosti Zásilkovna vyberte možnost Vrátit zásilku, nikoli Odeslat zásilku (přes tuto službu bohužel z naší strany není možné zásilku vyzvednout). Následně zadáte náš identifikátor, kterým je číslo: 91802213. |
3. V aplikaci Vám bude vygenerované heslo, které uvedete při předávání balíku na podacím místě Zásilkovny. Nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo, najdete na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis. |
4. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s heslem, které jste odbržali v aplikaci. |
5. Vyřízeno, zboží nám bude doručeno. Služba je zpoplatněna částkou 50 Kč. Tato částka Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali. Nejpozději do 14 dnů Vám peníze budou vráceny. |
Jak na to, pokud nemáte mobilní aplikaci
1. Zboží zabalte a přiložte k němu kopii faktury případně průvodní dopis s číslem Vaší objednávky, kde nám také uvedete číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze. |
2. Najděte nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo. Můžete tak učinit na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis. |
3. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s našim identifikátorem, kterým je číslo: 91802213. |
4. Vyřízeno, zboží nám bude doručeno. Služba je zpoplatněna částkou 50 Kč. Tato částka Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali. Nejpozději do 14 dnů Vám peníze budou vráceny. |